dinsdag 10 november 2015

Een leuk begin van de week

Whahaha!!! Iedereen mag weer jaloers zijn op mij:

Gisteren had ik een afspraak met Niels Renes van Sportclub Max. Deze sportclub is zo gastvrij om mij de gelegen
heid te geven de vóór- en nametingen voor het onderzoek naar het effect van het Power Protocol bij hen in de sportschool uit te voeren.  
Doel van onze afspraak was het bespreken van de planning.

In dit pre wetenschappelijk onderzoek, wordt het effect van het protocol gemeten bij 15 jongens van de JA1 van Klein Zwitserland. Daar moet natuurlijk een goed plan aan ten grondslag liggen, om te voorkomen dat er een hele invasie aan hockeyers de sportschool in stroomt en de hele club plat ligt. Dat willen we natuurlijk niet. Gelukkig had ik daar zelf ook al rekening mee gehouden. Ook heb ik de trainingslocatie even van binnen kunnen bekijken.

Ik heb weer onvoorstelbaar veel geluk, want het blijkt een kleine maar ontzettend luxe sportschool te zijn. Zo blijken zij bv zelfs over een privezwembad te beschikken waar je baantjes kunt trekken. Ontzettend luxe allemaal. 

Op maandag 16/11 gaat het definitief allemaal beginnen. Ik houd jullie op de hoogte.

...en zoals jullie zien op bijgaand fotootje, heeft trainen best zin.

Liefs
Lynnette 💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten