woensdag 4 november 2015

Onderzoek naar het fysieke effect van een Neurofeedback training

Goedemorgen!

Vandaag heb ik je iets ontzettend leuks te vertellen:
Ik ga een onderzoek doen bij sporters naar het fysieke effect van een Neurofeedback training. 

Het wordt behoorlijk professioneel aangepakt en ik ben al vanaf juni bezig met de voorbereidingen.
Het onderzoek ga ik doen bij het hockey team van Henk de Weijer: JA1 van Klein Zwitserland.
Zowel het bestuur, de coaches, de ouders en de teamleden zijn erg enthousiast en ik krijg ook medewerking van verschillende kanten.
 
Zo kan ik met mijn equipment terecht bij de club, waar ik een aparte ruimte krijg om te werken. Voormalig wereldkampioen MMA John Midavaine, tevens orthopedisch arts en sportarts, heeft zijn medewerking aan dit project toegezegd. En Angelique Monsieurs helpt mij bij het maken van de QEEG's (15!) Sportschool Max stelt ruimte en fitness toestellen beschikbaar waarop we de metingen kunnen doen. 

Met deze ontwikkelingen ben ik erg blij en ik ga je hiervan regelmatig op de hoogte houden de komende tijd.
Ik wens je een hele fijn dag toe en tot mijn volgende blog.
Wordt vervolgd...

Oh ja, als je dit project leuk vindt, maak je mij blij met een reactie hieronder. Als je mij gaat volgen blijf je op de hoogte van het laatste nieuws over dit onderzoek.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten